Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności
search
  • Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności
  • Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności
  • Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności

Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności

69,60 zł
S DPH Dostawa 1-2 dni z InPost

Množstevní slevy

Počet Jedn. cena Ušetříte
20 68,90 zł 13,92 zł
40 68,21 zł 55,68 zł
60 67,51 zł 125,28 zł
100 66,12 zł 348,00 zł
Počet
Poslední kusy skladem

Place an order within 08h 45m 21s And we will send your order today
help_outlineAsk about product
Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności

Olej silnikowy 10W40 1L SORT hiszpański motorsport do 20% oszczędności

I accept privacy policy rules  

Hiszpańskie oleje SORT (Super Oil Racing Technology) innowacyjność z motorsportu w użytku codziennym.

Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim.

Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia oszczędność paliwa do 20% i zwiększa żywotność silnika o 80%, zwiększając jego skuteczność i wydajność. Produkty SORT zostały opracowane i przetestowane w celu przezwyciężenia trudnych warunków pracy w świecie motorsportu i stale się rozwijają, aby zaoferować użytkownikowi końcowemu produkt o najnowszych osiągnięciach i najwyższej jakości. Oleje SORT spełniają wymagania API (American Petroleum Institute) i ACEA (European Automobile Manufacturers Association), jak również wymagania producentów pojazdów.

Rewolucjonalizacja rynku

Doskonała jakość oleju bazowego i jego ekskluzywny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia niezwykłą odporność warstwy smarującej, co pozwala na znaczne zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika. W rezultacie zapewnia oszczędność paliwa do 20%, zmniejsza zużycie elementów silnika o 80%, minimalizuje wibracje, zapewnia płynniejszą pracę, poprawia przyspieszenie i zwiększa osiągi pojazdu.

SORT zachowuje swoje niezwykłe właściwości w wysokich temperaturach, gwarantując maksymalną powłokę smarującą w ekstremalnych warunkach.

Olej SORT tworzy warstwę pomiędzy pierścieniami, tłokiem, cylindrem i innymi ruchomymi częściami silnika, która zapobiega utracie ciśnienia w komorze spalania, zmniejszając zużycie oleju i zapobiegając przedwczesnemu pogorszeniu się oleju na skutek zanieczyszczenia węglowodorami.

Dzięki zastosowanym w pakiecie dodatków uszlachetniających detergentom i dyspergantom, jest w stanie utrzymać silnik w czystości od osadów, lakierów i innych zanieczyszczeń, gwarantując ich eliminację podczas wymiany oleju.

SORT w motorsporcie.

SORT uczestniczy jako sponsor techniczny w wielu odmianach motorsportu, współpracując z różnymi zespołami w celu poprawy ich niezawodności i osiągów. Zawody rozgrywane w różnych dyscyplinach i warunkach są wyjątkowym stanowiskiem badawczym, które pozwala doświadczyć różnych linii pracy i uzyskać cenne informacje dla rozwoju i doskonalenia naszych produktów w ekstremalnych warunkach.

Dane techniczne :

  • Zastosowanie olej silnikowy
  • Klasa lepkości temperaturowej 10W40
  • Rodzaj syntetyczny
  • Pojemność 1 Litr
  • Olej przeznaczony również do samochodów wyposażonych w filtr DPF
  • API SN / CI-4, ACEA A3 B4 E7, MB229.1 - 228.3, VW 502.00 / 505.00, Scania LDF-2, MAN M3275,  Renault RVI RLD-2, VOLVO VDS-3, DEUTZ DQCII-05, CATERPILLAR ECF-2
Klasyfikacja jakości oleju :
 
API SN / CI-4  (klasyfikacji jakości olejów silnikowych, zgodne ze standardami Amerykańskiego Instytutu Naftowego (American Petroleum Institute, API)

API SN: Głównie stosowane w silnikach benzynowych samochodów osobowych, lekkich ciężarówek i innych pojazdów, gdzie wymagane są oleje o tej specyfikacji.
API CI-4: API CI-4 została wprowadzona w 2002 roku jako ulepszona wersja wcześniejszych standardów API CH-4, aby sprostać rosnącym wymaganiom silników diesla, zwłaszcza w kontekście coraz surowszych norm emisji spalin.
ACEA (klasyfikacjami jakości olejów silnikowych według standardów Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles, ACEA))
 
ACEA A3: Silniki benzynowe w samochodach osobowych.
ACEA B4: Silniki diesla w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych, zwłaszcza z bezpośrednim wtryskiem.
ACEA E7: Silniki diesla w ciężarówkach i autobusach, w tym z zaawansowanymi systemami kontroli emisji.
MB229.1 - 228.3 (Specyfikacje MB 229.1 i MB 228.3 to normy dotyczące olejów silnikowych opracowane przez Mercedes-Benz).
MB 229.1: Oleje zgodne z tą specyfikacją są przeznaczone dla samochodów osobowych, zarówno benzynowych, jak i lekkich diesli. Są to oleje o wysokiej wydajności, które zapewniają dobrą ochronę silnika i długie interwały wymiany.
MB 228.3: Oleje zgodne z tą specyfikacją są przeznaczone dla ciężkich pojazdów użytkowych, takich jak ciężarówki i autobusy. Są to oleje o bardzo wysokiej ochronie przed zużyciem, odpowiednie do intensywnej eksploatacji i wydłużonych interwałów wymiany.
 
VW 502.00 / 505.00
Volkswagen Group (VW) opracowała szereg specyfikacji olejów silnikowych, aby zapewnić odpowiednią ochronę i wydajność swoich pojazdów.
VW 502.00: Wysokowydajne silniki benzynowe.
VW 505.00: Silniki diesla bez DPF.
 
Scania LDF-2
Oleje do nowoczesnych silników diesla stosowanych w pojazdach ciężarowych marki Scania, które są wyposażone w zaawansowane systemy redukcji emisji spalin, takie jak systemy EGR (recyrkulacji spalin) oraz SCR (selektywnej redukcji katalitycznej). Stosowanie olejów spełniających tę specyfikację jest szczególnie ważne dla zapewnienia długotrwałej i bezawaryjnej pracy silnika oraz spełnienia wymagań dotyczących emisji spalin.
MAN M3275
Specyfikacja MAN M3275 jest stosowana głównie w ciężarówkach, autobusach i innych pojazdach użytkowych wyposażonych w silniki diesla MAN. Oleje spełniające tę normę są odpowiednie do silników, które wymagają wydłużonych interwałów wymiany oleju, pracujących pod dużymi obciążeniami i w wymagających warunkach eksploatacyjnych
Renault RVI RLD-2
Specyfikacja Renault RVI RLD-2 jest przeznaczona dla ciężarówek i pojazdów użytkowych wyposażonych w silniki diesla marki Renault Trucks. Oleje te są odpowiednie do nowoczesnych silników, które wymagają wydłużonych interwałów wymiany oleju i pracują w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
VOLVO VDS-3
Specyfikacja Volvo VDS-3 jest zalecana dla nowoczesnych silników diesla w pojazdach ciężarowych, autobusach i sprzęcie budowlanym marki Volvo. Oleje te są idealne dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych, które wymagają długich interwałów wymiany oleju i wysokiej ochrony przed zużyciem.
DEUTZ DQCII-05
Specyfikacja DEUTZ DQC II-05 jest przeznaczona do stosowania w różnych silnikach diesla DEUTZ używanych w maszynach budowlanych, rolniczych, przemysłowych oraz w generatorach. Oleje te są idealne dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych, gdzie wymagana jest wysoka ochrona przed zużyciem oraz stabilność w wysokich temperaturach.
CATERPILLAR ECF-2
Specyfikacja Caterpillar ECF-2 jest przeznaczona do stosowania w silnikach wysokoprężnych Caterpillar w różnych maszynach i pojazdach przemysłowych, takich jak koparki, spycharki, ciężarówki, oraz maszyny górnicze. Oleje spełniające tę normę są odpowiednie dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
Zakupując w naszej firmie oleje marki SORT, masz nie tylko gwarancję wyjątkowej wydajności i skuteczności, ale także pewność, że używasz produktów oryginalnych.
K1047/SORT(ID280838409)
2 ks
5905427015253

Produkt byl uveden na trh v EU před 13.12.2024.

Výrobce (Private Label) (EU) 2023/988 (GPSR)
Název: Superelektronika sp. z o.o.
Adresa: ul. gen. K. Sosnkowskiego 26/83
05-300 Mińsk Mazowiecki, Polsko
E-mail: sklep@superelektronika.pl
Odpovědná osoba (EU) 2023/988 (GPSR)
Jméno a příjmení: Radosław Jaromin
Adresa: Arynów 46A
05-300 Mińsk Mazowiecki, Polsko
E-mail: radoslaw.jaromin@gmail.com

Mohlo by vás také zajímat

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.