Hiszpańskie oleje SORT (Super Oil Racing Technology) innowacyjność z motorsportu w użytku codziennym.
Nowość na rynku polskim, premium na rynku hiszpańskim.
Środki smarne SORT oferują jakość, oszczędność i ochronę w najlepszej cenie. Jest to unikalny produkt, który rewolucjonizuje rynek. Zapewnia oszczędność paliwa do 20% i zwiększa żywotność silnika o 80%, zwiększając jego skuteczność i wydajność. Produkty SORT zostały opracowane i przetestowane w celu przezwyciężenia trudnych warunków pracy w świecie motorsportu i stale się rozwijają, aby zaoferować użytkownikowi końcowemu produkt o najnowszych osiągnięciach i najwyższej jakości. Oleje SORT spełniają wymagania API (American Petroleum Institute) i ACEA (European Automobile Manufacturers Association), jak również wymagania producentów pojazdów.
Rewolucjonalizacja rynku
Doskonała jakość oleju bazowego i jego ekskluzywny pakiet dodatków uszlachetniających zapewnia niezwykłą odporność warstwy smarującej, co pozwala na znaczne zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika. W rezultacie zapewnia oszczędność paliwa do 20%, zmniejsza zużycie elementów silnika o 80%, minimalizuje wibracje, zapewnia płynniejszą pracę, poprawia przyspieszenie i zwiększa osiągi pojazdu.
SORT zachowuje swoje niezwykłe właściwości w wysokich temperaturach, gwarantując maksymalną powłokę smarującą w ekstremalnych warunkach.
Olej SORT tworzy warstwę pomiędzy pierścieniami, tłokiem, cylindrem i innymi ruchomymi częściami silnika, która zapobiega utracie ciśnienia w komorze spalania, zmniejszając zużycie oleju i zapobiegając przedwczesnemu pogorszeniu się oleju na skutek zanieczyszczenia węglowodorami.
Dzięki zastosowanym w pakiecie dodatków uszlachetniających detergentom i dyspergantom, jest w stanie utrzymać silnik w czystości od osadów, lakierów i innych zanieczyszczeń, gwarantując ich eliminację podczas wymiany oleju.
SORT w motorsporcie.
SORT uczestniczy jako sponsor techniczny w wielu odmianach motorsportu, współpracując z różnymi zespołami w celu poprawy ich niezawodności i osiągów. Zawody rozgrywane w różnych dyscyplinach i warunkach są wyjątkowym stanowiskiem badawczym, które pozwala doświadczyć różnych linii pracy i uzyskać cenne informacje dla rozwoju i doskonalenia naszych produktów w ekstremalnych warunkach.
Dane techniczne :
Zastosowanie olej silnikowy
Klasa lepkości temperaturowej 10W40
Rodzaj syntetyczny
Pojemność 1 Litr
Olej przeznaczony również do samochodów wyposażonych w filtr DPF
API SN / CI-4, ACEA A3 B4 E7, MB229.1 - 228.3, VW 502.00 / 505.00, Scania LDF-2, MAN M3275, Renault RVI RLD-2, VOLVO VDS-3, DEUTZ DQCII-05, CATERPILLAR ECF-2
Klasyfikacja jakości oleju :
API SN / CI-4 (klasyfikacji jakości olejów silnikowych, zgodne ze standardami Amerykańskiego Instytutu Naftowego (American Petroleum Institute, API)
API SN: Głównie stosowane w silnikach benzynowych samochodów osobowych, lekkich ciężarówek i innych pojazdów, gdzie wymagane są oleje o tej specyfikacji. API CI-4: API CI-4 została wprowadzona w 2002 roku jako ulepszona wersja wcześniejszych standardów API CH-4, aby sprostać rosnącym wymaganiom silników diesla, zwłaszcza w kontekście coraz surowszych norm emisji spalin.
ACEA (klasyfikacjami jakości olejów silnikowych według standardów Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles, ACEA))
ACEA A3: Silniki benzynowe w samochodach osobowych. ACEA B4: Silniki diesla w samochodach osobowych i lekkich pojazdach dostawczych, zwłaszcza z bezpośrednim wtryskiem. ACEA E7: Silniki diesla w ciężarówkach i autobusach, w tym z zaawansowanymi systemami kontroli emisji.
MB229.1 - 228.3 (Specyfikacje MB 229.1 i MB 228.3 to normy dotyczące olejów silnikowych opracowane przez Mercedes-Benz).
MB 229.1: Oleje zgodne z tą specyfikacją są przeznaczone dla samochodów osobowych, zarówno benzynowych, jak i lekkich diesli. Są to oleje o wysokiej wydajności, które zapewniają dobrą ochronę silnika i długie interwały wymiany. MB 228.3: Oleje zgodne z tą specyfikacją są przeznaczone dla ciężkich pojazdów użytkowych, takich jak ciężarówki i autobusy. Są to oleje o bardzo wysokiej ochronie przed zużyciem, odpowiednie do intensywnej eksploatacji i wydłużonych interwałów wymiany.
VW 502.00 / 505.00
Volkswagen Group (VW) opracowała szereg specyfikacji olejów silnikowych, aby zapewnić odpowiednią ochronę i wydajność swoich pojazdów.
VW 502.00: Wysokowydajne silniki benzynowe. VW 505.00: Silniki diesla bez DPF.
Scania LDF-2
Oleje do nowoczesnych silników diesla stosowanych w pojazdach ciężarowych marki Scania, które są wyposażone w zaawansowane systemy redukcji emisji spalin, takie jak systemy EGR (recyrkulacji spalin) oraz SCR (selektywnej redukcji katalitycznej). Stosowanie olejów spełniających tę specyfikację jest szczególnie ważne dla zapewnienia długotrwałej i bezawaryjnej pracy silnika oraz spełnienia wymagań dotyczących emisji spalin.
MAN M3275
Specyfikacja MAN M3275 jest stosowana głównie w ciężarówkach, autobusach i innych pojazdach użytkowych wyposażonych w silniki diesla MAN. Oleje spełniające tę normę są odpowiednie do silników, które wymagają wydłużonych interwałów wymiany oleju, pracujących pod dużymi obciążeniami i w wymagających warunkach eksploatacyjnych
Renault RVI RLD-2
Specyfikacja Renault RVI RLD-2 jest przeznaczona dla ciężarówek i pojazdów użytkowych wyposażonych w silniki diesla marki Renault Trucks. Oleje te są odpowiednie do nowoczesnych silników, które wymagają wydłużonych interwałów wymiany oleju i pracują w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
VOLVO VDS-3
Specyfikacja Volvo VDS-3 jest zalecana dla nowoczesnych silników diesla w pojazdach ciężarowych, autobusach i sprzęcie budowlanym marki Volvo. Oleje te są idealne dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych, które wymagają długich interwałów wymiany oleju i wysokiej ochrony przed zużyciem.
DEUTZ DQCII-05
Specyfikacja DEUTZ DQC II-05 jest przeznaczona do stosowania w różnych silnikach diesla DEUTZ używanych w maszynach budowlanych, rolniczych, przemysłowych oraz w generatorach. Oleje te są idealne dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych, gdzie wymagana jest wysoka ochrona przed zużyciem oraz stabilność w wysokich temperaturach.
CATERPILLAR ECF-2
Specyfikacja Caterpillar ECF-2 jest przeznaczona do stosowania w silnikach wysokoprężnych Caterpillar w różnych maszynach i pojazdach przemysłowych, takich jak koparki, spycharki, ciężarówki, oraz maszyny górnicze. Oleje spełniające tę normę są odpowiednie dla silników pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
Zakupując w naszej firmie oleje marki SORT, masz nie tylko gwarancję wyjątkowej wydajności i skuteczności, ale także pewność, że używasz produktów oryginalnych.
Motovoyager - testuje olej SORT
SORT (Super Oil Racing Technology) official promo video
K1047/SORT(ID280838409)
2 Przedmioty
5905427015253
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Producent (Private Label) (UE) 2023/988 (GPSR)
Nazwa:
Superelektronika sp. z o.o.
Adres:
ul. gen. K. Sosnkowskiego 26/83 05-300 Mińsk Mazowiecki, Polska